7. joulukuuta 2014

Aina ei voi vaan onnistua ( Estetunnit)

Moikka! Tulin nyt vähän myöhässä kirjoittelemaan teille tämän viikon estetunneista. Meillä oli tiistaina omalla tunnilla estetunti ja menin vielä keskiviikkonakin estetunnille, kun mulla on niitä ylimääräisiä tunteja siitä pukuratsastusvoitosta (LUE: Hups oon unohtanut kirjottaa sen postauksen... :D)

Aloitetaan tiistain tunnista, joka viittaakin tuohon otsikkoon. Menin Benillä sen tunnin ja en olisi halunnut mennä sillä sitä tuntia, sillä tiesin, ettei toi tunti tule onnistumaan. Käynti ja ravi hommat suju hyvin ja olin iloinen vielä siinä vaiheessa. Kun nostettiin laukkaa, niin koko pakka hajosi. En jaksanut edes yrittää ratsastaa, joka aiheutti sen, että me mentiin Enniä päin, Beni myös lähti muutamia kertoja sillä tavalla, ettei se kääntynyt. En vaan yksinkertaisesti jaksanut tota ponia ja ylipäätänsä ratsastaa. Mua ärsytti niin paljon, että mun tunti meni pilalle.




Tultiin kahta estettä, lävistäjällä olevaa ja pitkällä sivulla olevaa. Lävistäjälle Beni lähti aina hirveätä vauhtia menemään. Ekalla kerralla, kun tultiin pystylle, B ei suostunut menemään kunnolla katsomon päähän. Sinne ei uskaltanut yksi toinenkaan poni mennä yhtään aluksi, koska siihen tippui vettä. Tulin kuitenkin uudestaan ja nytkin se taas yritti sitä, mutta sain sen menemään sinne. Tultiin uudestaan tehtävä vähän korotettuna. Se meni hyvin. Enni korotti vielä vähän sitä ja Beni tuli pitkäll sivulla olevalle esteelle huonolla laukalla, jonka takia tultiin tosi lähelle sitä estettä, joten tultiin uudestaan ja meni ihan ok:sti se hyppy. Nyt, kun miettii, niin onneksi mulla ei ole ollut tällä kaudella montaa tuntia, jotka ei olisi onnistunut, niin ei tää yksi tunti haittaa silleen mitään. (Alhaalla keskiviikon tunnista ja kooste)
 

Keskiviikon tunnille sain Brendan ja koska mulla ei ollut kamoja mukana, niin menin ilman satulaa esteitä. En kirjoita, kun lyhyesti tästä tunnista. Tehtiin samaa tehtävää, kun tiistaina. Brenda oli tosi ihana. Siis oikeasti tosi ihana. Jos vaan saan niin toivon sitä kyllä enemmänkin estetunneille ja ylipäätänsäkin. Ei hypätty kun muutama este, mutta ei se haitannut, sillä toi tunti korvasi tiistain vi**tuksen. Tässä muutama kuva ja kooste tunneista.


 
 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti