24. marraskuuta 2014

Estekisat 22.11

Kerron teille nyt lauantain estekisoista. Mentiin tallille jossain kahden jälkeen ja syötiin ensiksi meidän ruuat. Mentiin sitten katsomaan vähäksi aikaa puomiluokkaa ja kävin kuvaamassa pari rataa.

Donna meni mua ennen kuudessakympissä, joten sain hyvin verkatun hepan alle. Verkassa menin tosi paljon vain käynti. Otin kaksi hyppyä ristikolle ja yhdem pystylle. Kaikki hypyt oli hyviä, mutta Donnaa sai pistää koko ajan eteenpäin. Kuitenkin lähdin hyvin mielin radalle.

 
Kun tulin maneesin, niin Donna säikähti jotain ja lähti vähän laukkaamaan. Sain sen kuitenkin kiinni, joten tervehdin ja lähdin ratsastamaan rataa. Pääsin hyvin kaikkiin hyppyihin mukaan omasta mielestäni, mutta mun jalat kyllä veteli ihan omiaan. Sarjallekki sain ratsastettua niin, että päästiin se yhdellä hyvällä laukalla! Koko perusradalla oli mun mielestä hyvä tempo. Pääsin uusintaan ja yritin ratsastaa vielä vähän reippaammin mitä perusradalla. Tiet sain tehtyä niin miten olin suunnitellut. ainoastaan tokavikalla esteellä tapahtui jotain. Ratsastin reippaasti eteenpäin ja Donna meni ohi? En tiedä miksi se meni ohi, sillä millään muulla esteellä se ei edes yrittänyt mennä ohi. Tulin kuitenkin uudestaan ja taas se yritti ohi, mutta sain ratsastettua niin, ettei se päässyt menemään ohi. Ehkä se näki kulmassa jotain mörköjä.




Olin todella todella tyytyväinen itseeni ja Donnaan vielä tyytyväisempi, sillä pääsin ensimmäistä kertaa 80cm läpi! Yksi tyhmä kielto, mutta se ei pilannut mun fiilistä millään. Tällä tuloksella on hyvä aloittaa ensi kausi. Mun luokassa oli vain neljä osallistujaa ja mä olin se neljäs, mutta pääasia, ettei mua taas hylätty! 


Tallilta me lähdettiin melkein heti, kun oltiin valmiita. Tässä video mun radasta (anteeksi, kun ensimmäinen hyppy ei näy juurikaan):


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti